Odeslání balíku z GLS Parcel Boxu
Pro pohodlné odeslání balíku použijte náš e-Balík (www.e-balik.cz).
Podání balíku na odeslání
Mám na balíku adresní štítek GLS
1. Naskenujte čárový kód
Čárový kód na adresním štítku lze naskenovat přiblížením balíku ke skeneru ve spodní části ovládacího panelu. Skener se spouští automaticky při přiblížení čárového kódu.
2. Vyberte schránku
Parcel boxy GLS nabízí různé rozměry schránek podle velikosti vašeho balíku.
3. Vložte balík a zavřete schránku
4. Potvrďte vložení balíku na displeji Parcel boxu
O zbytek se postará GLS.
Nemám na balíku adresní štítek GLS
1. Vytvořte adresní štítek
Adresní štítek lze pohodlně a bez registrace vytvořit na online portálu e-Balík . Klienti GLS s uzavřenou zasilatelskou smlouvou mohou pro vytvoření štítků využít program na tisk štítků.
2. Označte balík štítkem
Adresní štítek vytiskněte a viditelně nalepte na největší stranu balíku.
3. Naskenujte čárový kód
Čárový kód na adresním štítku lze naskenovat přiblížením balíku ke skeneru ve spodní části ovládacího panelu. Skener se spouští automaticky při přiblížení čárového kódu.
4. Vyberte schránku
Parcel boxy GLS nabízí různé rozměry schránek podle velikosti vašeho balíku.
5. Vložte balík a zavřete schránku
6. Potvrďte vložení balíku na displeji Parcel boxu
O zbytek se postará GLS.
Rozměrová omezení GLS Parcel Boxu
Parcel boxy GLS nabízí různé rozměry schránek podle velikosti vašeho balíku.
Nejčastější dotazy a řešení potíží
V případě dotazů kontaktujte naše zákaznické centrum v pracovní dny mezi 8:00 a 17:30 na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111.
Jak podám balík na odeslání?
Balík na odeslání lze v GLS Parcel Boxu podat pouze s platným adresním štítkem GLS. Pokud štítek nemáte, lze jej jednoduše vytvořit na www.e-balik.cz.
Schránka boxu se neotevírá. Co mám dělat?
V případě, že se ani po zvolení schránky na ovládacím panelu boxu příslušná schrána neotevírá, zkuste zadat pokyn opakovaně. Pokud se ani potom schránka neotevírá, kontaktujte naši technickou podporu výdejních míst GLS, která je dostupná v pracovní dny mezi 7:00 a 17:00 na +420 567 771 166 nebo na parcelshop@gls-czech.com. Schránku nezkoušejte otevřít hrubou silou.
Otevřená schránka je pro můj balík příliš malá. Jak zvolím větší?
V případě, že se balík do schránky nevejde, nezkoušejte jej tam vložit hrubou silou, schránku zavřete a proveďte výběr schránky vhodnější velikosti. Pokud GLS Parcel Box vhodnější volnou schránku nemá, použijte GLS Parcel Shop.
Čárový kód mi nejde naskenovat. Co mám dělat?
Ujistěte se, že balík přikládáte ke skeneru přikládáte celý čárový kód na adresním štítku balíku a že jej přikládáte dostatečně blízko. Pokud ani v tom případně nelze naskenovat, zadejte celé číslo balíku ručně na klávesnici. V případě neúspěchu, kontaktujte naši technickou podporu výdejních míst GLS, která je dostupná v pracovní dny mezi 7:00 a 17:00 na +420 567 771 166 nebo na parcelshop@gls-czech.com.
Jak si vytvořím adresní štítek, když nejsem klientem GLS?
V případě, že nemáte uzavřenou zasilatelskou smlouvu s GLS, stačí vytvořit adresní štítek online a bez nutnosti registrace na e-Balíku.
Které adresní štítky GLS Parcel Box přijímá?
Do GLS Parcel Boxu lze pro odeslání uložit balíky s adresními štítky vytvořenými ve všech přepravních programech GLS, mezi které patří e-Balík, MyGLS, GLS Online, GLS Connect.
Kdy bude balík vyzvednut a jak dlouho potrvá přeprava?
Pokud je uložený balík kurýrem vyzvednut v ten stejný den, kdy byl odesílatelem uložen, bude doručován následující pracovní den v České republice. Pokud je balík uložen až po příjezdu kurýra, doručovací termín se o jeden pracovní den prodlouží. Balíky odesílané do zahraničí jsou doručovány ve standardních termínech.
Dozvím se, jestli kurýr už můj balík z GLS Parcel Boxu vyzvednul?
Informaci o tom, že by balík kurýrem vyzvednut dostává pouze příjemce balíku.
Je možné sledovat stav balíku podaného v GLS Parcel Boxu?
Ano, aktuální stav balíku lze sledovat pomocí funkce Track&Trace. Po zadání čísla balíku se ihned zobrazí jeho dosavadní historie.
Dostanu potvrzení, že byl balík uložen v GLS Parcel Boxu?
Potvrzení o uložení je zobrazování okamžitě po vložení balíku do boxu, další potvrzení zasíláno není.
Co mám dělat, když vložím balík do boxu a zjistím, že v balíku něco chybí nebo chci přepravu zrušit?
V případě, že je potřeba schránku přepravu zrušit, kontaktujte naší technickou podporu výdejních míst GLS, která je dostupná v pracovní dny mezi 7:00 a 17:00 na +420 567 771 166 nebo na parcelshop@gls-czech.com.
Ochrana osobních údajů
Prostor GLS Parcel Boxu je střežen kamerami se záznamem.
Správcem osobních údajů je General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., IČ 26087961, Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava Czech Republic, Manažer ochrany osobních údajů: dataprotection@gls-czech.com .
Záznam je zpracováván společností ALFA 3, s.r.o., IČ 42228123. Doba uchování záznamu je 30 dní, poté dojde automaticky k výmazu.
Účelem monitorování je zajištění bezpečnosti osob a majetku, včetně prevence, což je oprávněným zájmem správce. Máte právo vznést námitku a právo na výmaz - více informací na https://gls-group.eu/GROUP/en/dataprotection/glsczechrepublic-additional