Objednání svozu
Vyzvedávání balíků kurýrem na požadované adrese a podle časových potřeb odesílatele je jednou ze základních služeb, kterou GLS svým zákazníkům poskytuje.
Pravidelné svozy
Termíny i podmínky svozu balíků jsou vždy předmětem individuální dohody mezi GLS a odesílatelem.
Zákazník může mít s GLS sjednanou dohodou jednu nebo i více svozových adres (např. centrální sklad a síť maloobchodních prodejen). Svozové adresy jsou dohodnuty předem v zasilatelské smlouvě.
Pro jednorázové vyzvednutí balíků na jiné než smluvené adrese lze zvolit službu Pick&ShipService pomocí přepravních systémů GLS Connect, GLS Online nebo MyGLS.
Nepravidelné svozy
GLS nabízí řešení i pro nepravidelný svoz balíků závislý na množství objednávek a aktuálních potřebách odesílatele.
Vyzvednutí balíků lze v případě nepravidelného svozu objednat do 18 hodin předchozího pracovního dne pomocí online přepravních systémů, ve kterých lze jednoduše zadat datum a adresu vyzvednutí.
- Svozy nelze objednat telefonicky ani e-mailem.
- GLS Connect: E-služby – Požadavek na vyzvednutí balíků
- GLS Online: Služby – Vyzvednutí balíků
- MyGLS: Objednat kurýra